A következő alanyunk. A vevő elvárása egy 600-800W-os minőségi rendszer kiépítése. Kezdjük el...
Az autónk egy Opel Astra F lett, melybe Gladen WK20-as kábel szettet szereltünk.
A jel gondtalan továbbításához, Gladen ECO 5m-es RCA kábel pár lett használva, külön a szetteknek, külön a mélynek. A kábeleket óvni kell a sérülésektől, ezért kaptak a motortérben egy fonott poliészter kábelvédőt. A negatív szál is cserélve lett, egy 35mm2-es OFC kábelre melyet testeltünk. Cserélve lett az akkumulátor és ezek kontaktja is javítva lett, aranyozott akkumulátor sarukkal.
Az autóba egyelőre még a gyári helyére, de beépítésre került egy Massive Audio Slim szett.
A magassugárzónak hely nem volt hagyva, így azt feltétlen el kellett helyezni. Készítettünk egy üvegszálas kiemelést a tükör háromszöghöz, mely az utasok felé lett irányítva. Nem maradhatott el a megfelelő kábelezés sem a szetteknél. Az ajtóktól a gumi átvezetőkön keresztül, egészen a csomagtartóig ki lettek vezetékelve és erősítőre kötve. Természetesen itt is Gladen márkájú kábeleket használtunk.
Ezt követően ami már most feltette a pontit az i-re egy új fejegység volt. Nem apróztuk el, a legújabb 2014-es Alpine szériákból választottuk a CDE-182R típust.
A folytatásra kellett várni pár hónapot, de ismét elkezdődött, mégpedig a csomagtartónál.
A kívánság az volt, hogy könnyen kiszedhető legyen és a pótkerékhez is egyszerűen hozzá lehessen férni egy esetleges defektnél. Számítógépes tervezés és hosszas agyalás után formát öltött a csomagtartó is. A kivitelezéshez MDF lapokat használtunk fel. A terv az volt, hogy oldalra kerüljenek a technikák és középre a mélyláda, ügyelve a szimmetriára.
Bár a hely igen kicsi volt ekkora technikára és úgyis szükségünk volt erősítőkre, ezért mi sem természetesebb, Massive Audio Nano erőket választottunk. Egy 800W-os monoblock N2-es a subnak, és egy 2x120W-os 2 csatornás NX2 a szettnek. A tápelosztást is meg kellett oldani a két erősítőnek, de ha már erre szükségünk van, miért ne tennénk dizájnosan egy kis pozitív áramellátási hatással? Éppen ezért, kapott a rendszer egy Massive Audio 1F-os kondenzátort. Minden technikát Gladen tápkábelekkel kötöttünk össze, valamint Gladen FH20 biztosíték tartókkal védve.
A következő kihívás a mélyláda volt. Olyan kellett, ami ki tudja használni az N2-es erősítő nyújtotta 800W-ot. Maradva a márkánál egy Massve Audio Kilo122 mélyhangszóró lett 2x2ohmos változatban. Erősítőre rákötve, 1ohmos impedencia mellett, igen jól viselkedett. Ennek a mélyhangszórónak a láda tervezését is komolyan vettük. A láda 70l lett, dupla, süllyesztett előlapos és kapott még 2db 10cm-es hangolható AeroPortot is. A csomagtartó kárpitozásánál az autó gyári kárpitjainak színét vettük alapul. Minőségi, vastag, szürke kárpitot kapott minden része.
Utolsó fázisként a kalaptartó részt kellett kitalálni. Szintbe hoztuk a gyári részekkel és beültettünk egy pár Massive Audio DX57 ovál párt. Az oválnak különösebb jelentőséget nem tulajdonítottunk, egyedül a dizájn és a konfortérzés miatt volt rá szükség. Természetesen ezt is a kis NX2 erősítő hajtja.
A végeredmény magáért beszél:
Beépített termékek:
Gladen Wk20 kábelszett
Gladen ECO RCA 5m
Gladen FH20 biztosíték tartó
Gladen 2x1,5mm2 hangszóró kábel
Aranyozott akkumulátor saru pár
Massive Audio SK6 Slim szett
Massive Audio DX57 ovál
Alpine CDE-182R fejegység
Massive Audio N2 monoblock erősítő
Massive Audio NX2 4 csatornás erősítő
Massive Audio Kilo 122 mélynyomó
10cm-es AeroPort