A következő alanyunk. A vevő elvárása egy 600-800W-os minőségi rendszer kiépítése. Kezdjük el...
Az autónk egy Opel Astra F lett, melybe Gladen WK20-as kábel szettet szereltünk.

IMG 20140123 132638

A jel gondtalan továbbításához, Gladen ECO 5m-es RCA kábel pár lett használva, külön a szetteknek, külön a mélynek. A kábeleket óvni kell a sérülésektől, ezért kaptak a motortérben egy fonott poliészter kábelvédőt. A negatív szál is cserélve lett, egy 35mm2-es OFC kábelre melyet testeltünk. Cserélve lett az akkumulátor és ezek kontaktja is javítva lett, aranyozott akkumulátor sarukkal.

IMG 20140401 172514     IMG 20140401 172537

IMG 20140123 150249     IMG 20140123 150307

Az autóba egyelőre még a gyári helyére, de beépítésre került egy Massive Audio Slim szett.
A magassugárzónak hely nem volt hagyva, így azt feltétlen el kellett helyezni. Készítettünk egy üvegszálas kiemelést a tükör háromszöghöz, mely az utasok felé lett irányítva. Nem maradhatott el a megfelelő kábelezés sem a szetteknél. Az ajtóktól a gumi átvezetőkön keresztül, egészen a csomagtartóig ki lettek vezetékelve és erősítőre kötve. Természetesen itt is Gladen márkájú kábeleket használtunk.

IMG 20140331 160947     IMG 20140331 161010

IMG 20140409 142619     IMG 20140409 142631

Ezt követően ami már most feltette a pontit az i-re egy új fejegység volt. Nem apróztuk el, a legújabb 2014-es Alpine szériákból választottuk a CDE-182R típust.

aaa

A folytatásra kellett várni pár hónapot, de ismét elkezdődött, mégpedig a csomagtartónál.
A kívánság az volt, hogy könnyen kiszedhető legyen és a pótkerékhez is egyszerűen hozzá lehessen férni egy esetleges defektnél. Számítógépes tervezés és hosszas agyalás után formát öltött a csomagtartó is. A kivitelezéshez MDF lapokat használtunk fel. A terv az volt, hogy oldalra kerüljenek a technikák és középre a mélyláda, ügyelve a szimmetriára.

    

Bár a hely igen kicsi volt ekkora technikára és úgyis szükségünk volt erősítőkre, ezért mi sem természetesebb, Massive Audio Nano erőket választottunk. Egy 800W-os monoblock N2-es a subnak, és egy 2x120W-os 2 csatornás NX2 a szettnek. A tápelosztást is meg kellett oldani a két erősítőnek, de ha már erre szükségünk van, miért ne tennénk dizájnosan egy kis pozitív áramellátási hatással? Éppen ezért, kapott a rendszer egy Massive Audio 1F-os kondenzátort. Minden technikát Gladen tápkábelekkel kötöttünk össze, valamint Gladen FH20 biztosíték tartókkal védve.
A következő kihívás a mélyláda volt. Olyan kellett, ami ki tudja használni az N2-es erősítő nyújtotta 800W-ot. Maradva a márkánál egy Massve Audio Kilo122 mélyhangszóró lett 2x2ohmos változatban. Erősítőre rákötve, 1ohmos impedencia mellett, igen jól viselkedett. Ennek a mélyhangszórónak a láda tervezését is komolyan vettük. A láda 70l lett, dupla, süllyesztett előlapos és kapott még 2db 10cm-es hangolható AeroPortot is. A csomagtartó kárpitozásánál az autó gyári kárpitjainak színét vettük alapul. Minőségi, vastag, szürke kárpitot kapott minden része.
Utolsó fázisként a kalaptartó részt kellett kitalálni. Szintbe hoztuk a gyári részekkel és beültettünk egy pár Massive Audio DX57 ovál párt. Az oválnak különösebb jelentőséget nem tulajdonítottunk, egyedül a dizájn és a konfortérzés miatt volt rá szükség. Természetesen ezt is a kis NX2 erősítő hajtja.
A végeredmény magáért beszél:

    

    





Beépített termékek:
Gladen Wk20 kábelszett
Gladen ECO RCA 5m
Gladen FH20 biztosíték tartó
Gladen 2x1,5mm2 hangszóró kábel
Aranyozott akkumulátor saru pár
Massive Audio SK6 Slim szett
Massive Audio DX57 ovál
Alpine CDE-182R fejegység
Massive Audio N2 monoblock erősítő
Massive Audio NX2 4 csatornás erősítő
Massive Audio Kilo 122 mélynyomó
10cm-es AeroPort

Kövess minket Facebook-on